JavaScript is disabled. Please enable to continue!

Mobile search icon
Eurofins Estonia >> Meist >> Meie ettevõte

Meie ettevõte

Ülevaade Eurofins Groupist

Eurofins Scientific on rahvusvaheline bioteaduste ettevõtete grupp, mis pakub klientidele ainulaadseid analüüsimise valikuid erinevates tööstusharudes.

Eurofins Grupp usub, et on ülemaailmne liider toidu-, keskkonna-, farmaatsia- ja kosmeetikatoodete testimise, avastusfarmakoloogia, kohtuekspertiisi, kõrgtasemel materjaliteaduste ja agroteaduste lepinguliste uurimisteenuste alal. Eurofins Grupp on ka üks ülemaailmseid sõltumatuid turuliidreid genoomika spetsiifiliste testimiste ja laboriteenuste, kliiniliste uuringute toetamise ning BioPharma lepingute arendamise ja tootmise alal.

Lisaks on Eurofins üks juhtivaid ülemaailmseid arenevaid tegijaid esoteeriliste ja molekulaarsete kliiniliste diagnostiliste testide alal. Eurofinsil on üle 61 000 töötaja enam kui 1000 sõltumatust ettevõttest koosnevas võrgustikus kokku 59 riigis, mis on üldiselt spetsialiseerunud lõppkliendi turgudele ning aktiivsel opereerivat 940 laborit. Eurofins pakub üle 200 000 analüüsimeetodi, et hinnata ohutust, identiteeti, koostist, autentsust, päritolu, bioloogiliste ainete ja toodete jälgitavust ja puhtust. Samuti, et arendada ja teostada uuenduslikke kliinilisi diagnostilisi testimisteenuseid. Kontserni eesmärk on pakkuda klientidele kvaliteetseid ja uuenduslikke teenuseid ning õigel ajal ja täpseid tulemusi. Soovi korral ka asjatundlikku nõu oma kõrgelt kvalifitseeritud töötajatelt.

Eurofins on pühendunud oma dünaamilise kasvustrateegia elluviimisele, laiendades oma tehnoloogiaportfelli ja geograafilist haaret. Uurimis- ja arendustegevuse ning omandamiste kaudu, kasutab grupp uusimaid biotehnoloogia ja analüütilise keemia arenguid, et pakkuda oma klientidele ainulaadseid analüütilisi lahendusi ja laia valikuid testimismeetodeid. Oma tööstusharu ühe uuenduslikuma ja kvaliteedile orienteeritud rahvusvahelise ettevõttena, on Eurofinsil ideaalne positsioon, et toetada oma klientide järjest rangemaid kvaliteedi- ja ohutusstandardeid ning reguleerivate asutuste ja tervishoiutöötajate kasvavaid nõudmisi kogu maailmas.

Eurofinsi asutas dr Gilles Martin 1987. aasta oktoobris algselt kolme töötajaga. See tuli börsile 1997. aasta oktoobris Pariisi börsil 100 töötajaga ja tähistas 2017. aastal oma 30. aastapäeva 30 000 töötajaga. Alates selle IPO-st Prantsusmaa börsil 1997. aastal on Eurofinsi tulud kasvanud igal aastal 33% (liitkeskmine). Eurofins on CAC 40 ja Stoxx Europe Stoxx 600 indeksi liige.

Eurofinsi strateegia ja eesmärgid

Eurofinsi missiooniks on aidata kaasa turvalisema ja tervislikuma maailma loomisele, pakkudes oma klientidele uuenduslikke ja kvaliteetseid labori-, uurimis- ja nõustamisteenuseid. Luues samal ajal uusi võimalusi oma töötajatele. Lisaks luues jätkusuutlikku väärtust aktsionäridele.

Eurofins tegutseb mitmel selgelt määratletud turgudel, kus on juhtide arvates suur kasvupotentsiaal ja kus konkurents on üldiselt endiselt killustunud. Eurofins on üles ehitatud sõltumatute ettevõtete detsentraliseeritud võrgustikuna. Iga kontserni äritegevuse juhid töötavad oma meeskondadega välja oma strateegia ja äriplaanid. Kõik Eurofins äriükssused spetsialiseeruvad ning tegutsevad vastavalt aktuaalsele turuolukorrale. Üldjuhul kasutavad Eurofinsi ettevõtted ja nende tütarettevõtted kombinatsioone, et arendada oma klientidele ainulaadseid pakkumisi ja luua selle tulemusena tugev turupositsioon toetudes piirkondlkule või ülemaailmsele ärivaldkonnale ning kaitsta jätkusuutliku konkurentsieelist:

  • Kasutusel on kõrgtehnoloogiaid, mida toetab kõrgetasemeline teadus- ja arendustegevus ning eritellimusel valmistatud IT-lahendused;
  • Pakume kvaliteetseid, standardiseeritud ja akrediteeritud metoodikatega teenuseid;
  • Kasutame Eurofinsi kasvavat ülemaailmset laborite võrgustikku ja teenuste/tooteportfelli, et tekitada mastaabiefekt (täpsemalt tipptasemel sünergiat teiste võrgustiku laborite pakutavate ristmüügiteenustega) ja positsioneerida end innovatsioonil põhineva esmavaliku pakkujana, mis põhineb pakutavas kvaliteedis, laiuses ning sügavuses;
  • Siht olla turuliider laboratoorsete katsete teenusepakkujana.

Iga labor püüdleb oma tegevusega tipptaseme poole ja soovib olla oma klientidele parim partner, kasutades ära kontserni võrguvõimalusi. Seda on võimalik saavutada näiteks oskusteabe ja parimate praktikate jagamise kaudu kontinentide lõikes. Maailmatasemel IT-infrastruktuuri ning eritellimusel IT-lahenduste, integreeritud logistika ja märkimisväärsete investeeringute kaudu teadus- ja arendustegevuses ning laboritaristusse, et arendada paremaid ja diferentseerituid teenuseid. Selle pikaajalise märkimisväärse investeerimisprogrammi järgimisega on viimase 22 aasta jooksul saavutatud juhtiv ja eelistatud pakkuja paljudes riikides ja turusegmentides. Kontserni eesmärk on kasvada läbi orgaanilise arenduse (rohkem müüki olemasolevatele klientidele ja uute klientide otsimisele), mille tulemusena kergendatakse juurdepääsu uutele klientidele, geograafilistele turgudele, tehnoloogiatele ja innovatsioonile.